Kočičí mejdan

23.05.2013 16:02

     Vítejete v naší ulici. Doufám, že se Vám tu bude líbit, ale teď už Vám budu vyprávět, co se tady vždy stane po každém mejdanu.

     Každý den, když my kočky slavíme mejdan, tak to je fakt paráda. Kocour Pepča točí na každém mejdanu pivo a další alkoholické nápoje, ale všichni ho mají rádi. Než Pepča natočil ostatním, tak si natočil sám. No jo Pepča, to je celý on. Dále kočička micinka pije vodu z kaluže, která jí moc chutná, ale já se divím, protože bílá kočička se nechce zašpinit nebo né? Mezitím se kocour Puntík snaží přelézt zeďˇ, ale nějak se mu to nedaří (ani se nedivím, po vánocích pěkně přibral ). Ani jsme si nevšimli, že do toho hluku nám tady krásně zpívá kočička Miládka. Ach to skvostný zpěv pro moje ouška. Doufám, že se Vám v naší ulici líbilo, protože mě ano :-)

   Příběh se mi moc nepovedl, ale doufám, že Vám se obrázky a příběh líbí. Práce z výtvarky se mi zdá hodně zašmudlaná oproti PGR, kde se mi to líbilo nejvíce a bylo to i zábava. Těším se na další práce na obou předmětech a doufám, že Vy taky !!!!!!!!! To byl jen vtip :-)))

—————

Zpět