Ryby z hlubin

15.03.2013 10:50

        ,,Jednou, když ďas Greg šel zase po ránu chytat rybky na svojí žárovičku, tak mezitím krab Pepík a Marcelka začali dělat rámus klepýtkama, aby upoutali pozornost ostatních ale ostatním se to nelíbilo tak se dohodli, že začnou dělat ještě větší rámus a tak sardinky se začali pošťuchovat,prát až nakonec každá z nich měla dva nebo tři zoubky, dále medůza Marta začala dávat elektrické šoky, ůhoř Šíma začal kousat do všech podmořských ryb, kulatá ryba Agnes se začala koulet sem a tam a platýz Lumír si jen tak zpívá pod mořem. Nakonec se všichni podmořští živočichové dohodli, že se nechají a že udělají atentát na lidi."

       Zadaný ůkol se mi zdál jednoduchý a velice se mi líbil. Zdálo se mi to zatím to nejjednoduší co mohlo být. Moje práce se mi líbila, ale zdá se mi že platýz se mi nepovedl ale jinak dobrý.

—————

Zpět