Tajemné podzemí

11.04.2013 15:50

    ,,Jednou když byl nádherný jarní den, šla jsem jako každý den do školy, když v tom mi kolemjdoucí pán vytrhl tašku z ruky a utíkal co mu nohy stačily. Co se dalo dělat musela sem běžet za ním, protože v tašce byly i cenné věci např.:peněženka s 200 korunami, zlatý řetízek a další věci. Už sem ho skoro měla ale on vyskočil a já jsem běžela dál, ale nevšimla jsem si, že podemnou je díra. Spadla jsem dovnitř a volala o pomoc, ale bez výsledně.V tom jsem si všimla, že za mnou vede chodba podzemím a napadlo mě, že někde ta chodba musí skočit, proto jsem šla dál.     

      Najednou se mi zdálo, že jsem na něco šlápla, proto jsem si rozsvítila telefon a podívala se.  ,,Ááááááá", zakřičela jsem byla to krysa a já se krys bojím. Pro jistotu jsem si posvítila na všechny okolní trubky a zjistila jsem, že krysy, pavoci a myši jsou tam všude. Utíkala jsem, co mi noh stačily, ale všechny zvířátka běžely za mnou. V tu chvíli jsem uviděla světlo a  běžela k němu. Vylezla jsem ven a utíkala domů. Najednou jsem se probudila a byla jsem ráda, že to byl jenom sen.

   Zadaný ůkol se mi líbil a zdálo se mi to vtipné. Bylo to docela jednoduché, ale víc se mi líbila počítačová forma, protože se mi líbilo jak jsem tam malovala ty zvířátka:-).

   

—————

Zpět